کامپیوتر ... ترفند....موبایل... اخبار
با سلام وبسايت ما اماده بكار است **www.iranianplan.ir**

با سلام يه خبر جديد از طراحي وب در سال 2012

  اگر بخواهیم طراحی وب را یک صنعت بنامیم می‌توان گفت این صنعت از زمان پیدایش خود تا کنون شاهد تغییرات زیادی بوده که این تغییرات تاثیر بسیاری روی طراحی دیداری وبسایت‌ها نیز گذاشته است. تغییراتی که با ورود گجت‌ها و تکنولوژی‌های روز به دست کاربران سمت و سوی متفاوتی نسبت به گذشته گرفته است.

عضو شويد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 27 اسفند 1390برچسب:طراحي,وب,2012,فتوشاپ,يادگيري,,
ارسال توسط shahrokh

 با سلام امروز با پست جديد كه موضوع ان هم معلومه مزاحمتون ميشيم.

نگاهی به درون شکم یک تبلت

نگاهی به درون شکم یک تبلت


عضو شويد



ادامه مطلب...
ارسال توسط shahrokh

 

برای کاربران ویندوز –  دوست دارید کامپیوتر سریعتر و آماده بکارتری داشته باشید؟ نکاتی که امروز بیان می‌کنیم ترفندهای کوچکی هستند که تاثیرات بزرگی در کارایی و سرعت سیستم شما خواهند گذاشت. همه کامپیوترهایی می‌خوان که کارهایی رو بکنه که اونها می‌خوان! کامپیوترهای نو اینکار رو به خوبی انجام می‌دن! سریع هستند و سریع به درخواست شما پاسخ می‌دن و… اما بعد از استفاده زیاد از کامپیوتر و تغییر ندادن سیستم عامل مشکلات چهره خودشان را نشان می‌دهند و حتی به هنگ کردن بین فعالیت‌ها هم می‌رسند! الان خیلی از ما جیب چندان پری نداریم که به دنبال خرید سیستم جدیدی باشیم (شما که جیبتون پره برای ماهم دعا کنید!) پس با ما باشید تا نکاتی را مطرح کنیم که می‌تواند تاثیر خوبی در سرعت اجرایی کامپیوترتان داشته باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:سرعت,كامپيوتر,اينترنت,ترفند,دسكتاپ,,
ارسال توسط shahrokh

با سلام 

در اين پست از وبلاگ به ديدني ترين عكس ها رد هفته اخير مي اندازيم.


خواهش براي ديدن عكس ها  عضو و  سپس وارد ادامه مطلب شويد.....

===========>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



ادامه مطلب...
ارسال توسط shahrokh

  لوگو یک ابزار مهم برای هویت و برند کمپانی است. این یکی از مهمترین آیتم هایی است که یک کمپانی خاص در بازار با آن شناخته می شود. در پشت هر لوگو و اینکه چگونه به موفقیت دست پیدا کرده است یک داستان جالب وجود دارد.


لوگوها تاریخچه با ارزش یک کمپانی نیز هستند. با مطالعه تاریخچه این لوگو ها می توان فهمید چگونه ک کمپانی به قله موفقیت رسیده است. هر لوگو داستانی برای گفتن دارد. در اینجا تاریخچه 10 لوگوی معروف دنیا را برای شما آماده کرده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.


ادامه مطلب...
ارسال توسط shahrokh
بیچاره هستید اگر فکر کنید همه‌چیز به قیمت وابسته است و باز هم بیچاره‌تر هستید اگر فکر کنید تنها می‌توان روی قیمت با دیگران رقابت کرد.
خبر درگذشت «استیو جابز»، جادوگر اپل، بدون شک یکی از مهم‌ترین اخباری بود که دوستداران فن‌آوری ‌اطلاعات نه‌تنها در ماهی که گذشت بلکه در یک‌سال اخیر، شنیدند. 


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:استيو,جابز,اپل,رويداد,ايپد,شگفت انگيز,,
ارسال توسط shahrokh

با سلام ابتدا عضو  وسپس اقدتم به ديدن مطلب نماييدSaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون



ادامه مطلب...
ارسال توسط shahrokh

 رسوم و سنت ها از آندست پدیده هاییست که در هر گوشه از این کره خاکی حکایت خاص خود را دارد. مردم هر گوشه از زمین پهناور با گرامیداشت سنت های خود به نوعی به گذشتگانشان احترام می گذارند.

به گزارش تکناز ، معمولا اجرای سنت ها و آداب و رسوم در سراسر دنیا کاری پسندیده به شمار می آید و مردم نسل اندر نسل و سینه به سینه آن را به نسل های بعدی خود انتقال می دهند که سنت شان از بین نرود.
اما حکایت خطرناک ترین سنت های دنیا که حتی بعضا تلفات و خسارت های فراوان به چای گذاشته است.
 
 
باقي مطالي در ادامه مطلب..=====>


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:وحشتناك,عجيب ترين,دنيا,خسارت,تلفات,,
ارسال توسط shahrokh

لوموگرافي براي ما جز كاملا ناشناخته اي از هنر عكاسي است در صورتي كه اكثر ما به نوعي مشغول تمرين كردن آن هستيم! اين اسم از نام يك دوربين قديمي روسي بنام لومو مشتق شده است اما هرگز به آن معنا نيست كه حتما بايد با چنين دوربيني ثبت شود بلكه مي تواند يك عكاسي تصادفي باشد با هر نوع دوربين قديمي! مشخصات اصلي لوموگرافي رنگ هاي به شدت اشباع و سير شده، منتهي اليه اعوجاج كانوني، سوژه هايي با رنگ هاي رنگين كماني، نوردهي نا يكنواخت، بلور شدن و هر آنچه كه در يك عكاسي با فكر و صحيح بد تلقي مي شود! در يك كلام لوموگرافي يك عكاسي بدون كوچكترين تفكر قبلي است و بي خيال قوانين عكاسي صحيح شدن... حالا مي توانيد دوربين خودتان را برداريد و از هر چيز و هر كجا شروع به عكاسي كنيد و برخي اوقات اين كار مي تواند نتايج خلاقانه اي را سبب شود.



لوموگرافی یکی از اشکال جالب و شگفت انگیز عکاسی است که امروزه رواج زیادی پیدا کرده است. این عکاسی نوعی عکاسی به عقب است. لومو یک دوربین اسباب بازی پلاستیکی است. این دوربین قابلیت هایی دارد که حتی آنها را تصور هم نمی کنید؛ رنگ های اشباع شده، کنتراست بالا، ویگنت، مات کردن و ... . به دلیل همین ویژگی های منحصر به فرد یک سبک هنری متولد شد.
 


لوموگرافی بسیار هزینه بر و زمان بر است. قیمت این دوربین بین 25 تا 100 دلار است. به علاوه شما تا زمانی که همه رول فیلم تمام نشده نمی توانید عکس های خود را ببینید، و پس از آن باید آن را پردازش و اسکن کنید. زمانی را تصور کنید که وقتی فیلم را خارج می کنید هیچ چیزی روی آن ثبت نشده باشد! من به عنوان یکی از طرفداران لوموگرافی، فکر می کنم این قیمت برای یک تکه پلاستیک خیلی زیاد است.
 

بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم و یکی از راه های دست یابی به عکس های لومو را به شما معرفی می کنیم. با تشکر از فناوری . نرم افزار Adobe Photoshop را معرفی می کنم.
 





ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:فتوشاپ,ترفند,لمو گرافي,متفرقه,عكس,ويگنت,,
ارسال توسط shahrokh

 

















 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط shahrokh

 

براي دانلود بروي تصوير بالا كليك نماييــــــد.




ارسال توسط shahrokh

 یک شرکت تولیدکننده تلفنهای همراه هوشمند از اولین تلفن همراه هوشمندی که مجهز به یک دوربین ۴۱ مگاپیکسلی است , رونمایی کرد.

به گزارش مهر , پس از شکستهای نوکیا در سالهای ۲۰۱۰ و نیمه نخست سال ۲۰۱۱ اکنون به نظر می رسد که این شرکت فنلاندی تمام قوای خود را جمع کرده است تا بار دیگر به بازار رقابت موبایلهای هوشمند بازگردد.


پس از تلاشهای موفقی که در ارائه طراحیهای زیبا در توسعه تلفنهای همراه N9 , نوکیا ۸۰۰ , نوکیا ۹۰۰ و استفاده از سیستم عامل ویندوز فن ۷٫۵ در محصولات خود انجام داد , اکنون در کنگره جهانی موبایل که از امروز در بارسلونا آغاز به کار کرده است از محصولی عجیب اما واقعی رونمایی کرد که شگفتی تحلیلگران و خبرنگاران بازار موبایل را برانگیخت.
این مدل جدید که Nokia 808 PureView نام دارد , اولین تلفن همراهی است که به دوربینی مجهز است که ۴۱ مگاپیکسل وضوح تصویر دارد.

 عکس   موبایل نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:موبايل,متفرقه,دوربين,41,پيكسل,,
ارسال توسط shahrokh

  ایتنا- هنگامی که سخن از سرگرمی‌های خانگی به میان می‌آید، بهتر است بگوییم بیشتر کاربران این روزها چندمنظوره شده‌اند، یک چشمشان به تلویزیون و یک چشمشان به بازی موبایلی است که در حال انجام آن هستند.

بیشتر مردم ترجیح می‌دهند قبل از خواب بازی‌های موبایل را تجربه کنند.

به گزارش ایتنا چند وقت پیش وبلاگ جهانی نوکیا در یک نظرسنجی از کاربران پرسید، کجاها بیشتر با موبایل بازی می‌کنند.

نتایج به دست آمده کمی تعجب‌آور بود، زیرا نشان داد که بازی‌های موبایل قبل از خواب، بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 اسفند 1390برچسب:موبايل,بازي,,
ارسال توسط shahrokh

10 شهر برتر دنیا برای زندگی از دید مجله فوربس و سازمان پژوهشی فاکت - که در مورد شهرهای دنیا برای دانشگاهها و سازمانهای دولتی و خصوصی گزارش تهیه می کند - در حالی اعلام شده است که در معیارهای این دو موسسه برای انتخاب برترین شهرهای دنیا، طول عمر جمعیت شهری، وضعیت خوب اقتصادی و تعداد افراد در حال اشتغال، میزان دسترسی ساکنین به آب شرب سالم، ساختمان های استاندارد برای زندگی، وضعیت برق رسانی در شهر، میزان اماکن عمومی مانند پارک، کتابخانه، اماکن ورزشی و توجه به کیفیت آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:بهترين,شهر جهان,,
ارسال توسط shahrokh

در اين جا با هم نگاهي به فهرست 20 چهره‌ ممتاز مي‌اندازيم که تاثير زيادي در پيشرفت و توسعه پديده‌اي داشتند که امروزه کسب‌ و کار و حتي زندگي شخصي ما بدان وابسته است؛ اينترنت!
بدون حضور اين اشخاص مطمئنا برخي از زواياي اين پديده تاريک باقي مي‌ماند..



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:کامپیوتر,شخصیت مهم,,
ارسال توسط shahrokh

با توجه سوالات بسياري از خوانندگان در خصوص مواردي در زمينه اشتراك اينترنت بين چند كامپيوتر ( Internet Sharing ) و همچنين بازي هاي تحت شبكه ( Game Net )  قصد داريم در اين پست مدل بسيار كوچك و ساده اي از يك كافي نت و گيم نت را در اين شماره ارائه كنيم. با ما همراه باشيد.

قبل از شروع به سوالات زير توجه نماييد:

 

شبکه کامپیوتری00

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:شبکه,کامپیوتر,,
ارسال توسط shahrokh

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 151
بازدید هفته : 440
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 63137
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1






Pichak go Up